Mikor végeztem a munkával még 31 fokot mutatott az autó hőmérője, sőt még Bicskén is annyi volt. Mire elkezdtem az edzést Szárligeten már csak 23 fok volt, majd 14 fokban és szemerkélő esőben értem vissza a futásból.
A szokásos Postás pályának estem neki és a friss idő okán bíztam benne, hogy sikerül javítanom legjobb időmön és talán végre a 7-es pontra sem hibázok. Nem lett tökéletes most sem, de ez azért már egész pofás… Viszont időben még nagyon nem jó. Lehet mégis meg kell próbálnom a déli verziót a völgyeken átvágva. Egyszer talán az egyik edzésen csak a 7-es átmenetet fogom futkosni különféle verziókban. Jó kis tereprésztávos edzés lesz.
A 8-as pontra viszont egyértelműen ez a nyerő útvonal. Innen egyébként huszáros hajrával hoztam be magam az eddigi legjobb időmmel, amibe még az is belefért, hogy a gyülekező sötét fellegek miatt az utolsó 2 átmenetben már nem mertem rendesen futni, mert hirtelen nagyon sötét lett az erdőben.
Azért a legjobb időm így is meglett! Egyre közelebb vagyok Ádám idejéhez! 🙂
Legjobb | Győztes | 2007.04.14 | 2009.04.27 | 2009.04.29 | 2011.04.21 | 2011.09.13 | 2011.09.19 |
3:49 | 3:49 | 6:32 | 5:59 | 4:48 | 4:10 | 5:09 | 4:11 |
1:14 | 1:14 | 1:58 | 2:10 | 1:31 | 1:39 | 1:52 | 1:47 |
3:53 | 3:53 | 4:24 | 5:34 | 5:10 | 4:14 | 4:52 | 4:22 |
2:08 | 2:08 | 2:48 | 3:06 | 2:30 | 2:35 | 2:49 | 2:42 |
5:13 | 5:13 | 7:24 | 7:24 | 6:39 | 6:27 | 6:51 | 6:21 |
0:45 | 0:50 | 1:22 | 1:09 | 0:41 | 0:58 | 0:58 | 0:53 |
3:26 | 3:26 | 5:31 | 5:08 | 5:05 | 4:42 | 6:13 | 5:00 |
1:54 | 2:16 | 2:22 | 2:30 | 2:02 | 2:23 | 2:20 | 1:57 |
0:36 | 0:47 | 0:57 | 0:49 | 0:53 | 0:43 | 0:42 | 0:38 |
3:51 | 3:51 | 5:57 | 5:34 | 4:44 | 4:49 | 5:02 | 4:30 |
1:36 | 1:48 | 1:58 | 2:09 | 2:00 | 1:45 | 2:07 | 1:41 |
3:21 | 4:00 | 8:09 | 4:36 | 3:13 | 3:34 | 4:44 | 3:48 |
0:48 | 0:51 | 1:39 | 1:27 | 1:09 | 1:09 | 1:28 | 1:14 |
32:34 | 34:06 | 51:01 | 47:35 | 40:29 | 39:12 | 45:13 | 39:09 |
Táv: | 5800m | 5990m | 6200m | 5990m | Pulz: | 160 | 163 | 155 | 162 | Össz: | 6476 | 6389 | 7013 | 6342 |
Ilyenkor van kint valami jelzésed a pontokon, vagy fejből tudod hogy ott vagy?
S.
Eredetileg raktam ki szigetelőszalaggal apró jeleket, de mostanra csak 3-4 ponton látszik már. Viszont így kb. 15. alkalommal futva már elég jól megtanultam a pontok helyét. Felismerem, ha ott vagyok, sőt már kinéztem mindenhol valamit, amit meg is kell érintenem, hogy mindig pont ugyanazt fussam.
Kipróbálnám egyszer én is 🙂 esetleg ha legközelebb mennél, és raknál ki a hiányzó helyekre, az szuper lenne 🙂
Ok. Meglátjuk.
Munkából hazafele kb. spontán jön melyik nap állok meg ott futni.
Szigetelőszalagot amúgy sok helyen nem fogod meglátni, mert az első futásoknál én is forgolódtam pontközelben.
Skulóval összebeszélve lehet edzést kellene szervezni rá és kicsit komolyabban felvezetni.
Vagy esetleg fényvisszaverőkkel felvezetni…
Hogyne! Még a végén valami perverz is rászokik. 🙂
Egyébként meg mindegy, mert még 2 hónap és nem fog hazafelé útba esni a Zuppa, így hosszútávú befektetések már szóba sem jöhetnek.
Arról meggyőzhető vagyok, hogy a Velencei-hegységben jelöljek ki egy fényvisszaverős terepkört. Gyanús, hogy a szeder és a dzsuva mennyiség 10x annyi lesz, mint a HHH-n. Igazi ínyencség lesz nemde?
Akkor még a két hónap előtt kellene a fényvisszaverőzés, feltétlenül 🙂
Velencei hegységben hol?
S.
Nincs fényvisszaverőm, nincs időm… Ami belefér a hétköznapok edzésébe (minden ponton odatekerni egy kis szigszalagot) azt még vállalom, de egyelőre többet nem.
Velencei-hegységben? – Nadap
Ott max. terepkör születhet, mert térkép nincs. Ahonnan pedig van, az szörnyen régi és már elég használhatatlan a fedettség változása miatt.
Mi a baj azzal a térképpel? Múltkor kipróbáltam, egész haszálható(ak az utak)! Angelika-völgy viszont egy fokkal érdekesebb!
Tavasszal futottam egy 8km-t terepen, térképpel Nadapról. Ahol azt vártam volna, hogy jó lesz terepen futni, ott inkább kerültem utakon, ahol pedig nem is vártam volna, hogy átjutok ott lelkendeztem, hogy milyen sokat tisztult az erdő.
Az utak tényleg jól rajta vannak, de nem hiszem, hogy bárki is egy F21D pályára vágyna… 🙂
Én MTBO-ra gondoltam 🙂