Kőkorsó – Fekete-völgy

Az utolsó napra szintén hegyi futást terveztünk, de valami szolidabbat. Ennek fényében az első 4km a maga 450 méter szintkülönbségével és 31 percével érdekes kezdésnek tűnt. A Vár-nyereg után még mentünk kicsit Nagy Hideg-hegy felé, majd a kék háromszög jelzésen beszinteztünk a Fekete-rét tetejéhez. Ez az út kezdetben sem volt semmi, hisz sorra kerülgettük a völgyeket és gerinceket, de igazán a második fel volt pazar. Egy nagyon keskeny ösvény kígyózott a meredek hegyoldalban.
Gondoltuk, ha már itt vagyunk, akkor felugrunk a Kőkorsó nevezetű helyhez. Azt hittük ezt a sziklát láttuk még szombaton a Csóványos tetejéről, de csalódnunk kellett. Az minden bizonnyal az Oltár-kő lehetett. Persze már idáig felmászni is elég kemény volt, így nem mentünk tovább. Csóványos még egy kilométer lett volna, de annál több szint.
Lefele aztán Geri esésével megspékelve kocogtunk a Halyagosi Postás kulcsosházig, majd a romos kisvasúti pálya mellett mentünk tovább lefelé a völgyben Hamuház, majd Vilati üdülő felé. Geri panaszkodott, hogy lassan fejreáll, ezért többször megálltunk szedret enni kicsit. Vilati ház után a fölfelét végül csak megfutottuk és innen már csak vissza kellett csorogni Perőcsénybe.
Erő van bennem, de frissesség már semmi. Érdekes a térkép és a valóság összevetése a mai nap, mert a domborzat nagyon elnagyolt a valósághoz képest a beszúrt útvonal alapján.