Újabb Bermuda háromszög a Tipo 2. napján

A tegnapi nap után nem sok jót vártam a maitól és így is álltam a dologhoz. Nem sokat melegítettem, de azért 2km összejött, majd már a térkép felvételekor megnéztem ki csinálta azt. Persze, hogy ma is az egész térképet Gidó helyesbítette (ferdítette inkább), ráadásul valami nagyon gáz nyomat volt ez a mai és az erdő se nézett ki túl szépnek a térkép alapján.
Az egyes pontra a kerítés mellett útvonalat választottam, másfelé nagyon nem is lehetett volna menni, de sajnos kicsit túlcsúsztam a ponton. (hiba: 0:30)
A kettes rendben jött, bár valakinek azért megmutattam hol vagyunk ezzel kis időt veszítve, majd a hármasra is jól mentem igaz ez inkább érzésre sikerült, mint tudatosan. A négyesre kicsit túl felül mentem, de nem akartam az oldalban botorkálni, így aztán ugyanezt a hegytetőn tettem a sok szikla közt. Mire megfogtam a 4-est láttam kifutni Thomas Krejci-t, így utána eredtem.
Szinte túlzás, hogy térkép
Eléggé kikockáztam az átmenetet, mert körbement úton ahol én átvágtam. Mondjuk ez kellett is ahhoz, hogy ne maradjak rögtön le, de végül a sziklamező így is megölt a pont előtt. Még Gyallai Janónak megmutattam nagyjából hol vagyunk, ezzel végleg leakadva Krejci-ről. Nem mentem vele valami sokat. A pontot aztán viszonylag simán fogtam, mert iszonyat óvatosan mentem és csak ott indultam el lefelé, ahol, biztos voltam a dolgomban. A pontról fölfelé aztán nem kevesebb, mint 5 embernek mondtam el, hogy hol a pont, vagy mutattam meg hol vagyunk.
A 6-os pontra elég botorkálva mentem, majd a pont fölött megtorpantam. (hiba: 0:20)
Az oldalazás nem igazán tetszett a következő 3 pontra és a lábam is kezdett szétmenni, de azért hiba nélkül fogtam mindet. A 10-esre kicsit fölémentem, de nem volt vészes. (hiba: 0:20)
Itt még jobban álltam Gyurikánál és Fecónál is, pedig ők 5., illetve 6.-ak lettek. Kezdődött viszont számomra a rémálom a 11. pontra. Hatalmas fölfelé jött, ami a térképen ábrázoltnál kb. 2x több mászást jelentett, ráadásul megint egy nyeregben buktam át, amiből a térképen semmi nem volt. Még agyaltam is azon, hogy lehet nem az irány alapján kellene mennem, hanem jobban szintben futva lejjebb átmenni a gerincen, de aztán csak felmásztam. Azt éreztem, hogy elcsúszok balra, de irányban akkor is azt tűnt jónak. Balra valami nagyon világított és elkezdtem nézegetni a térképet, hogy hol a fenében lehetek. Úgy döntöttem az már a 12-es pont környéke lesz, ezért lassan elindultam északnak, majd egy csomó sziklát, ligetest találtam. Annyira nem értettem mi a fene van, hogy végül felmásztam a gerincre. Ekkor jöttem rá, hogy megtaláltam Gidó mai napra szánt Bermuda háromszögét és a nagy világos rét a bánya volt. Innen már fogtam simán a pontot, de ezzel kb. el is ment a kedvem az egésztől. (hiba: 5:00)
Olyan jó 150 méter csúszás lehet a térképben. Ezt amúgy verseny után a többiek is megerősítették, gyakorlatilag mindenki észlelte, hogy hatalmas csúszás van a térképben. Azért az meglep, hogy más nem szívott ekkorát, lehet ők hamarabb rájöttek, hogy belefutottak egy hatalmas térképhibába.
Ezzel a térképhibával úgy érzem Gidónak sikerült visszahódítani a legnagyobb térképhiba készítője címet Popey Turul térképén elkövetett baklövésektől.
Innentől igyekeztem biztonsági kocogást előadni, mert ezek után nem volt kedvem hajtani, sőt a sziklásabb részeken le is álltam sétálni. Ez odáig fajult, hogy a 22-est már majdnem végig sétálva fogtam. Ekkor elsétált mellettem Fecó, aki 20 perccel utánam indult és úgy döntöttem betársulok hozzá. Úgyis sok volt még hátra és úgy gondoltam, hogy ezzel legalább nem fogom magam szétunni a kocorászásom közben és még futok is. Nem ment nagy tempót Fecó, de azért a 24-es pontra nem mentem el vele jobbról, így rohanhattam, hogy az alsó útig kibotorkálásom ledolgozzam. Azért a 25-től már együtt mentünk, rögtön egy igen elmés átmentet megtéve a 26-os pontra. A 27-től aztán már én fogtam elöl a pontokat. Nem tudom miért nem ment gyorsabban Fecó, de lehet csak én gyorsultam kicsit a sziklák megritkulása után. Itt már egész versenyhangulatom lett, bár gyorsan még mindig nem mentünk.
A mai se volt jobb futás, mint a tegnapi. A hibákat nincs is értelme számolgatni. Gyakorlatilag a 10-es pont után nem is próbáltam koncentrálni és hajtani, mert ilyen térképpel még akkor is kiszállhat az ember, ha mindent tökéletesen csinál. A többiek azért hajtottak becsülettel, hisz válogató verseny volt, de ez idén egyáltalán nem érint. Holnap érdekes lesz az időkiegyenlítés, mert pont sikerült kicsúsznom a 60 percből.