ARAK edzőtábor, Gánt – Első edzés: Gránás

Reggel megint mérlegeltem és 76,0 kg volt a súlyom, ami tegnap óta majdnem másfél kiló mínusz, de inkább tegnap voltam több a karácsonyi zabálások miatt.
A mai nappal kezdetét vette az ARAK edzőtábora Gánton, Piri néninél, amihez az előző évekhez hasonlóan én is csatlakoztam.
Ma csak egy edzés volt, mégpedig a Gránás terepen, ahova természetesen futva mentünk ki, majd én egyből neki is vágtam a pályának.
Gránás
Előzőleg persze jól leragasztottam a bokámat leukoplasttal, nehogy sérülés legyen a dologból. Azthiszem maradni is fogok ennél a módszernél, mert a "terminátor cipő" és a bokavédő valami amit vettem is igencsak zavaró és akadályozza a mozgást, míg a leukoplast olyan, mintha rajtam sem lenne.
A pályán elég óvatosan mozogtam, de a vártnál sokkal jobban, ugyanis a bokámmal nem volt különösebb gond és a terep is kedvezett, mivel a nyílt részen mindig láttam hova lépek. Az erdőben már kicsit zavaró volt az avar, így ott még lassabban mentem.
Az első három pontra nem hibáztam semmit, de a négyes majdnem megviccelt, mert azt hittem, hogy a gerincen kell majd futnom miután felérek, ám szinte rögtön ott volt szemben a völgy. A két határkaró és a hetes pont nagyon könnyű volt, majd jött egy kis oldalazás, amiben igencsak a lábam elé kellett nézni és nem is nagyon koncentráltam, így nem voltam biztos benne, hogy két erdőfolt után vagyok és mivel nem láttam a pontot igencsak elbizonytalanodtam. Végül a jobbra lévő sziklák alapján zártam ki, hogy rossz helyen lennék. Gyakorlatilag a pont mellett álltam, csak nem láttam be a szikla alá. (hiba: 0:20)
A maradék két réten lévő pont sima ügy volt, de amikor az erdőbe értem be, akkor csak a lábam elé tudtam nézni. Ezért, vagy nem ezért, de nem vettem észre a pontot és egy kicsit jobbra mellé is mentem. Éreztem, hogy jobbra csúszhattam el, de azért elég nagy hiba lett belőle. (hiba: 1:00)
A következő pontra se sikerült hiba nélkül eljutni, mert túlságosan felfelé húztam, bár elképzelhetőnek tartom, hogy kicsit torz itt a térkép, mert szintben nem mentem annyit felfelé, hogy így elcsúszhattam volna. (hiba: 0:10)
A pálya végével nem volt gond és alapvetően elégedetten fejeztem be az edzés technikai részét. Az összesen 1,5 perc hiba ugyan nem valami jó, de mostanában ez túlságosan nem érdekel, az viszont mindenképpen bíztató, hogy simán le tudtam futni a pályát. Az időm 19:19 lett, ami a legrosszabb idő lett az összes közül, de ez se nagyon érdekelt. Átlagpulzus a pálya alatt 157, megnyugvási a végén 38 (161/123) volt.
Mivel én értem be elsőnek, így jobbnak láttam futni egy kört, míg a többiekkel együtt vissza indulunk. Mikor a többiek gyülekeztek én a környéken rohangáltam, persze egyedül.
Visszafelé szerencsére többen úgy gondoltuk, hogy ki kellene egészíteni a futást, így még tettünk egy kört a Gém-hegyen. Ezzel együtt a visszafelé 33:21 lett.

Összesen 13km, 300 szint és 70:17 lett.