Azt gondoltam volna, hogy ennyire amatőr hibát már nem tudok véteni.
A mai Spari Kupa F35A-ban tudtam, hogy nem lesz a kedvencem. A Várgesztes térképen (főleg kevés ponttal) mindig az útvonalválasztás az egyedüli érdekesség a pálya jelentős részén. Ennek megfelelően kellene tudni futni és a szinteket gyorsan leküzdeni. No nekem ezek nagyon nem mennek, de még a tájékozódásba is hiba csúszott, igaz csak a pálya végén.
A kettesre valószínűleg lett volna jobb útvonal felülről, de ez max. 1 perc lehetett, amit én még megfejeltem azzal, hogy picit fölémásztam a pontnak. Térképen nem tűnik nagynak, de a GPS nem hazudik. Volt az is kerek 1 perc.
Innen aztán simán ment minden a pálya jelentős részében. Ugyan kicsit túlóvatoskodtam pár helyen és az útvonal-választásban, völgyek átmászásában is az vezérelt, hogy könnyen éljem túl a mai versenyt, de ez számottevő plusz időt nem eredményezett jelen állapotomban. Magamhoz képest még normálisan is haladtam és már vártam, hogy kiérjek a hegyek-völgyek közül. Mikor ez a 11-es pont után megtörtént ki is pipáltam a mai versenyt. Túléltem fizikálisan és nagyobb hiba nélkül is. Gondoltam ekkor és kb. ezzel már el is követtem a hibát.
A térkép mondjuk nem volt százas itt fedettség tekintetében, mert én valamit jobbról kerültem sokáig, de ez nem ment fel a hiba alól, mert irányban is elnéztem és a domborzattal is csak későn kezdtem el foglalkozni (bőven látszott a domb onnan ahol helyretettem magam). Hiba: 0:40
Ez még nem lett volna vészes, de kb. a 14-es után fizikálisan megzuhantam és már csak le akartam tudni a pályát. A 16-ra annyi koncepcióm volt, hogy majd jobbra jól meglátom az utat és az alapján fogom a pontot. Az utat nem láttam meg és persze simán túlfutottam. Innen visszafele már OK volt, de ez megzuhant tempómmal, odafele bizonytalankodással igen sok lett. Hiba: 5:40
Azt figyelembe véve, hogy a 11-es ponton 3 percre voltam öcsémtől és Makitól is megállapítható, hogy ha kibírom a pálya végét (főleg fejben, de ehhez kellett a megzuhanás is), akkor 81-82 perc környékére jó lettem volna ma. 2 perc hibával, amire a kis körön rátettem még 6:20-at.
Kicsit sok még most nekem az F35A, de mondjuk Br-ben is túlzás lenne bohóckodni. Azon túl, hogy fogyni kellene az is világos, hogy a 10km-es edzések kevesek egy ilyen pályához. Mindegy, most már tavaszig lesz idő mindkettőn javítani.