Pes-kő megkerülése

Reggel megmértem a súlyomat és 71,5 kilót mutatott a mérleg, ami tekintve, hogy 74-75 kilót szokott mutatni egész jó. Még 2-3 kiló mínusszal elégedett is lennék. No azért így sem vagyok kétségbe esve.
A futást délutánra tettük Gerivel, hogy együtt futhassunk már Tatabányáról. egy hosszút. Átmentem Geriékhez és tőlük indultunk a Szanatórium-völgy felé, majd a tetejétől Vértestolna irányába indultunk. Nekem a futás eleje nagyon nem esett jól, egész az emelkedő tetejéig csak szenvedtem. A fölfelé szerencsére nem volt olyan gyors, mint azt Geritől megszoktam, így nem maradtam le. Úgy tűnik a fölfelét ő is óvatosan tervezte a hosszú futás elején.
Azért arra mindenképpen jó volt a völgyön felfutás, hogy kicsit felébredjen a testem, így onnantól valószínűleg a negyed óra lefelé futásnak köszönhetően is már jobban ment. Vértestolna felső végébe értünk ki a gyönyörű és tiszta erdőn át. Valami kegyetlen szép itt az erdő és a falu is pofás. Épp focimeccset játszottak a falu pályáján, mikor elkocogtunk előtte az utcán. Ami azt illeti nem gyenge a kilátás a focipályáról, de a falu legtöbb házából is látni a gyönyörű hegyeket. Ha egyszer lesz rá pénzem és megtehetem, akkor ide fogok költözni. 🙂
Mentünk tovább az országúton Tarján felé és én már egész jól éreztem magam, pedig ekkor már egy órája futottunk. Letértünk a Gerecse 50 útvonalán a Pes-kő aljában vezető kék jelzésre, ami szintén nagyon szép volt, bár az a pár irtás sokat ront a képen. Itt Geri nagyobb tempóra váltott és én nem akartam rohanni, de nem is esett volna jól, így kezdtem lemaradni. Egyszer kellett megvárnia és innentől már mentünk együtt. Az irtás és a dózerút kanyar felé jöttünk vissza és nagyjából ekkor fordult a kocka. Már jó 95 perce futottunk, mikor Geri kezdett elfáradni és a fölfelékben már le is maradozott. Nekem ilyen gondjaim nem voltak, sőt a futás során ekkor éreztem magam a legjobban. Szép lassan futva jutottunk el a Turulig, majd a lépcsőn át lecsorogtunk a városba.
Összességében sikerült egy szép nagyot futnunk, még több is lett, mint azt terveztem volna és én meglepően jól bírtam. Megkerültük a Pes-kőt, amin már régóta gondolkoztam. Sajnos ezzel kezdjük is kilőni a felfedezésre váró területeket, már ami az otthoni indulást illeti. Persze alapozás alatt kicsit messzebbre is eljuthatunk majd, ha nem lesz nagy hó.

Összesen 24km, 550 szint, 2:02:29.